Re: Flash problemen

Steven Moerman schreef:

> Op 29 juni 2010 21:08 schreef Paul van der Vlis <paul@vandervlis.nl
> <mailto:paul@vandervlis.nl>> het volgende:
>
>     Steven Moerman schreef:
>     > Op 29 juni 2010 11:02 schreef Paul van der Vlis
>     <paul@vandervlis.nl <mailto:paul@vandervlis.nl>
>     > <mailto:paul@vandervlis.nl <mailto:paul@vandervlis.nl>>> het volgende:
>     >
>     > Adobe is gestopt met de support voor een 64 bit versie van adobe
>     flash.
>     > Ze zijn zogezegd bezig met een volledige re-write.
>     >
> [...]

Als security op het systeem van belang is, lees dan misschien dit:
http://www.adobe.com/support/security/bulletins/apsb10-14.html

Bij mij werkt flash nu ook weer met een 32-bits plugin, heb toch maar de
handleiding hier gevolgt: http://wiki.debian.org/FlashPlayer

Pogingen met OSS players zijn mislukt, die kunnen alleen oudere filmpjes
afspelen. En dan vaak nog zonder geluid.

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.

--
http://www.vandervlis.nl/