Re: Flash problemen

Jochem Berndsen schreef:

> Als het alleen om Youtube gaat, zou je ook http://www.youtube.com/html5
> kunnen proberen, mits je een browser hebt die een van de videoformaten
> kan accepteren.

Een youtube-only oplossing lijkt me toch niet het beste. Verder zit er
in Debian nog geen browser die het aan kan, denk ik.

Vreemd, ik dacht dat het flash-videoformaat al jaren open lag, en als ik
zo met Google zoek zie ik dat het al sinds 2007 zou moeten werken met
OSS flash apps.

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.

--