Re: LDAP commandline editor

M. van Brummelen schreef:
> Hi,

> AFAIK is gq ook nooit een commandline ldap editor geweest.
> Als het via een shell moet dan zou ik gewoon de tools in ldap-utils
> gebruiken.

Wat ik wou is een beetje rondkijken wat voor groepen er zijn en welke
users daarvan lid zijn. En daaraan evt. wat wijzigen.

Er bleek op het systeem een "Mandriva Management Console" geinstalleerd
waarmee dat kan via een commandline browser (w3m). Overigens wordt de
Debian versie niet meer verder ontwikkeld.

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.

--
http://www.vandervlis.nl/