Re: sysctl.conf settings niet actief na reboot SOLVED

On 21 dec 2009, at 00:41, Miquel van Smoorenburg wrote:

> In article <xs4all.3E3CAC10-3908-4E59-ADEA-5D8591702827@onemanifest.net> you write:

Dit was natuurlijk stom van mij :-/ at boottime kan er nog helemaal niks naar 'home' worden weggeschreven ... duh.

> Ik kan niet posten op de list, lees het via een gateway,
> maar je probleem is dat de ipv6 module nog niet geladen is
> als het procps.sh script draait, waardoor er nog niks
> via sysctl in te stellen valt.
>
> Als je in /etc/modules de regel "ipv6" opneemt zal het
> waarschijnlijk wel werken.

De hint van Miquel loste alles op. Nu worden de sysctl settings bij startup uitgevoerd en vind er blijkbaar standaard een neigbor detect plaats zodat ip -6 neigh add proxy ook niet meer nodig is.

Bedankt allemaal!

Peter