Re: automatisch beschikbaar maken van netwerk shares

Beste Paul, lijst,

Allereerst: ik heb hiermee weinig ervaring. Maar van anderen heb ik wel
gehoord dat ze ook pam_mount gebruiken en af en toe te maken hebben met
mislukte umounts. Als ik me niet vergis lossen ze dat daar op door via
cron een scriptje te draaien wat de boel opruimt. Eventueel zou ik je in
contact kunnen brengen met diegene die me dit verteld heeft.

Bedankt voor je reactie, blijkbaar doen niet veel mensen dit...

Misschien meld ik me tzt nog, voor dat contact. :-)

Groet,
Mourik Jan