Re: Helloworld package

Paul Gevers schreef:
> Bestanden installeren kan met dh_install (in plaats van cp)
>
> Paul

Inderdaad, dat lukt wel.
Ik heb dan iets als dit in mijn Makefile:
       dh_install helloworld /etc/

Maar als je meerdere bestanden zo wilt plaatsen kom je toch in de
problemen lijkt me, er kunnen bijvoorbeeld bestanden of directories zijn
met dezelfde naam. Kun je ook een directorystructuur maken van de
bestanden die je wilt plaatsen en die in een keer plaatsen in / ?

Ik dacht aan:
dh_install --sourcedir=source/ /

Maar dan wordt de directory "source" naar / gekopieerd te worden, en
niet de inhoud er van...

Groet,
Paul.