Bypass banned check amavisd-new

Hvordan sætter jeg amavisd-new op sådan at den ikke blokkerer eksempelvis exe-filer? Jeg har clamav og spamassassin på serveren og hvis mailen slipper igennem disse to, så skal den bare leveres. Jeg vil ikke have at amavisd blokkerer for specielle filtyper.

Jeg kan se i /usr/share/doc/amavisd-new/examples/amavisd.conf-default.gz, at der er noget der hedder

# @bypass_banned_checks_maps = (\%bypass_banned_checks, \@bypass_banned_checks_acl, \$bypass_banned_checks_re);

Jeg har prøvet at indsætte ovenstående uden # foran i /etc/amavis/conf.d/50-user, men det har umiddelbart ingen effekt.

MVH

Anders