Re: problemer med makedev

On 31-08-2005 09:49, Ole Eivind Hansen wrote:
> Hej igen

> Jeg bruger Debian testing/unstable (nærmere bestemt, når jeg bruger apt-get
> install får jeg de nyeste versioner, der ikke er experimental)

Fint.

> Det er den officielle kernel-image-2.6.10-1-k7, som blev installeret sidste
> forår (findes ikke længere som officiel pakke)

Fint.

> Efter test i konsolen tyder det på udev:

Ok.

Når du bruger udev skal du _ikke_ selv oprette devices - de vil blive
oprettet automatisk.

Hvis de ikke eksisterer er det sandsynligvis fordi lyd-driverne til dit
lydkort ikke er aktiveret.

Hvis ikke du selv ved nøjagtigt hvad du har behov for, så prøv at køre
alsaconf som root...

 - Jonas

- --
* Jonas Smedegaard - idealist og Internet-arkitekt
* Tlf.: +45 40843136  Website: http://dr.jones.dk/

 - Enden er nær: http://www.shibumi.org/eoti.htm