Re: Grub hænger pga Qtec controller

Okay, det lyder som noget der skal prøves, jeg kigger på det i weekenden...

Hvis man kigger på min MBR/winXp problem. Ville det så hjælpe at skifte
over til grub og derved nemmere kunne boote op i debian. Hvis så....
	1) Kan man skifte boot-manager bare ved en simpel "aptitude 			install
grub"?

	2)
	> Du kan boote fra GRUB på en diskette (eller en CD)
	Hvordan fanger jeg en debian-installation hvor boot ligger på 			hda1
og root på hda2..?

Jeg har generelt holdt mig fra grub fordi jeg aldrig helt har fattet den
og lilo ser mere simpelt ud. Men hvis det kan løse begge mine problemer,
 er det værd at kigge på...

- --
/Lars