Brugersystem på wiki.jones.dk og retttelser

Hejsa !!

Jonas kan du ikke lige oprette mig som bruger. Jeg kan ikke finde det sted hvor jeg skal gøre det.

Og vil du være venlig at ændre sektionen med administration til det du
ønsker den skal handle om, eller slette den hvis du mener det er bedre.

Jeg skal gerne have den rettede version færdig kl: 22 i aften, i hvert
fald hvis jeg skal skrive den ud :-)

Hvis det passer dig bedre, så smid mig et tidspunkt hvor jeg kan fange
dig på telefonen, så finder vi lige ud af det sidste.

- Troels :-)