Re: wine virtualbox ...

El dv. 03 de 11 de 2023 a les 08:14 +0100, en/na Narcis Garcia va
escriure:
> El PlayOnLinux ja porta un assistent per a instal·lar l'aplicació de
> Garmin. Està a repositoris de Debian.

He estat mirant això del PlayOnLinux i rés, Només és un altre
instal.lador del wine, del qual en sorgeixen altres errors, prefereixo
fer-ho a ma.

De moment sembla que el wine em funciona però no és capaç d'accedir als
dispositius usb, només ho pot fer com a unitats de disc, tal i com ho
fa amb el Garmin. He pensat que en lloc d'instal.lar el virtualbox i
trobar-me diversos problemes, millor fer un usb windows live ja que no
és del meu interès sortir massa del programari natiu de Debian.

Salutacions

Jordi