Re: (deb-cat) LibreOffice i MariaDB/MySQL

El 13/9/23 a les 21:58, Alex Muntada ha escrit:
Hola, Julio i Narcis:

Tinc una base de dades remota postgresql i vull que altres
usuaris puguin llistar qualsevol informació d'aquesta sense
coneixements de SQL. Desconec si és fàcil introduir dades tipus
formulari, ja que en principi no ho necessito.

Vaig trobar dbgate <https://dbgate.org/> i m'està agradant.

Per aquest cas d'ús, m'han parlat bé de baserow.io, però no l'he
provat. A la feina tenim algunes instàncies de adminer.org i
phpmyadmin.net, i algun companys utilitzen dbeaver.io com a
gestor universal de bases de dades.

Per al cas d'ús d'en Narcís, com que de LibreOffice no en sé
gens, a banda del baserow.io se m'acut fer un formulari web amb
django o simplement un CRUD automàtic dels que pot muntar tot
solet.

Gràcies Alex;
m'interessa que es pugui treballar sense el navegador (aplicació d'escriptori), i no tancar les portes a què un dia es pugui desenvolupar una interfície web en PHP.

No sé si és que és escassa la gent que utilitza LibreOffice Base, i no s'enregistren incidències per al desenvolupament, perquè porto anys anant al darrere d'aquest tema (com havia fet amb Microsoft Access a la dècada de 1990) i quan no és un ai és una ceba.

LibreOffice Base segueix semblant la versió alfa d'un projecte de programari.

--

Narcis Garcia

I'm using this dedicated address because personal addresses aren't masked enough at this mail public archive. Public archive administrator should remove and omit any @, dot and mailto combinations against automated addresses collectors.