Re: (deb-cat) Mantenir versio de paquet

Salutacions:

----- Mensaje original -----
> De: "Narcis Garcia" <debianlists@actiu.net>
> Para: "llistes" <debian-user-catalan@lists.debian.org>
> Enviados: Miércoles, 19 de Abril 2023 15:30:33
> Asunto: Re: (deb-cat) Mantenir versio de paquet

> Què bé Leopold i Alfonso;
> funciona.
>

> El 19/4/23 a les 9:53, Alfonso Camacho ha escrit:

No sóc gaire amic d'aquestes nyapes perquè si vas acumulant paquets retinguts suposo que podria ocasionar un trencament de les dependències d'apt. En el meu cas ho vaig fer nomès per un kernel determinat amb un moduls per  fer funcionar dos monitors connectats a una dock statition USB-c. No me la jugo ;)

--
Alfonso <alfonso@gnuino.net>