Re: Referendum segons Debian i Apache2

Es nota la influència del què es diu per llistes com aquesta; en poca
estona la incidència fou rectificada.
Aprofito per comentar que el DOGC (molt més important) té el HTTPS mal
configurat (dogc.gencat.cat) doncs el certificat x509 és en realitat pel
lloc web a248.e.akamai.net de l'empresa Akamai Technologies, Inc.

El 08/09/17 a les 17:32, Eduard Selma ha escrit: