Re: LibreOffice

El dt 27 de 06 de 2017 a les 08:32 +0200, en/na Narcis Garcia va
escriure:
> Jo ara he provat la debian-live-9.0.1-amd64-gnome i veig que ja hi ha
> l'intèrpret de java predeterminat instal·lat (default-jre).
> Obro LibreOffice com a usuari normal i a Eines>Opcions>Avançades veig
> que té seleccionat «Oracle Corporation 1.8.0_131»
>
> Per a què necessites el Java? Has instal·lat un paquet diferent?
> Pot ser que el Java trtacti alguna qüestió gràfica que xoqui amb
> NVidia?

El que m'estranya de tot es que els primers dies va funcionar, i ja
tenia els controladors privatius NVIDIA instal·lats, després doncs vaig
seguir instal·lant cosetes que em fan falta i el Java(TM) SE Runtime
Environment (build 1.8.0_131-b11) i amb update-alternatives vaig
canviar la màquina virtual. He vist però que el Libreoffice escolleix
la seva pròpia maquina java i vaig tenir de desinstal·lar la que ve amb
el Debian ja que no engegava (petava). Una vegada la vaig
desinstal·lar, el LibreOffice es va obrir però em demanava que canvies
a les opcions->avançades la màquina java, cosa que vaig fer i ja em
funciona però amb sudo. Ara no veig forma de canviar les opcions al
usuaris perquè  no s'engega i no puc accedir a Eines>Opcions/Avançat.
Fins i tot he creat un usuari nou per partir de cero i aquest és
l'error que te :

$soffice

error
xsltParseStylesheetFile : cannot parse
I/O warning : failed to load external entity ""
error
xsltParseStylesheetFile : cannot parse

Igual hauria de eliminar del tot i reinstal·lar el LibreOffice, però
veig que s'han d'eliminar massa paquets, i alguns com el gnome, etc.

He esborrat els fitxers i directoris que fan referencia al libreoffice
del directori personal però no l'encerto. En algun fitxer (a l'arrel)
hi haurà la configuració global però no el trobo.

Seguiré intentant, però si em podeu orientar ...

Gracies.

Jordi.