Re: Instal·lar Debian 9 de cero... Es recomanable encriptar les particions?

No aporta gaire avantatge que sigui el GRUB o que sigui initram el
desbloquejador de l'encriptat, comparats amb si l'arrencada és de disc
dur o externa (USB).
Al cap i a la fi parlem de programari que ha de ser fora de l'encriptat
per tal que la BIOS o EFI l'executi.

administrator should fix this.
El 20/06/17 a les 16:03, Alex Muntada ha escrit: