Re: (deb-cat) sudo as lp

Vaig avançant. Sí que s'executa amb Debian 8 (stable). El què passa és
que el SystemD canvia algunes rutes als processos que executa un servei;
Per exemple /tmp/ passa a ser:
/tmp/systemd-private-...-cups.service-.../tmp/
i aleshores hom perd de vista la bitàcola de prova.

masked enough at lists.debian.org archives.
El 16/09/16 a les 21:50, Narcis Garcia ha escrit: