Re: [deb-cat] Restabliment de Debian 8

Uff, estava provant a desinstal·lar un munt de coses interdependents:
*gnome*
*libreoff*
*x11*
*desktop*
*task*
*xdg*
libqt*
*gtk*
*hyphen*
$ apt autoremove

Fins i tot havia tingut problemes per desinstal·lar networkmanager sense
perdre la connexió...

Però a la fi aquesta simple recepta que heu enllaçat pel «pinning» ha
funcionat de fàbula.
Després, he pogut instal·lar amb tranquil·litat:
apt-get install tasksel task-catalan task-catalan-desktop task-desktop
task-gnome-desktop task-print-server task-ssh-server

El 26/05/16 a les 20:51, Joan ha escrit: