Re: Polemica amb la UOC sobre el programari lliure

El meló i el pernil no tenen res a veure, tot i que hi ha gent que els
combina per tenir un bon resultat.

El programari lliure és un afer de drets d'autor i d'usuari, i en canvi
la democràcia és un afer organitzatiu en un grup de persones, siguin
cuineres o informàtiques.
Si jo faig un programa (amb la meva dictadura unipersonal) tinc tot el
dret a entregar-lo amb una llicència de programari lliure, la qual cosa
ÉS EL TEMA dels drets que atorgo també a l'usuari.

Potser hi hagué una errada tipogràfica, ja que el GitHub no està
publicat com a programari lliure, i fou dir «programari lliure» quan en
realitat es parlava de «programari informàtic».

El 12/05/16 a les 09:00, Eloi ha escrit: