Re: Xerrada "Sobirania Tecnològica"

hehe jo com el meu cuñao m'ho apunto i faré el possible per venir, ho he de negociar amb la mestressa ;-) Si puc venir m'apunto a parlar de programari lliure i/o d'estàndards oberts, o simplement a fer de comparsa si ja hi ha prou gent.

Xavi, gràcies per encetar això i per avisar-me off-list, vaig de crani i fa dies que no miro per aquí.

Respecte el format estic amb la Mònica, sense diapos millor si volem una cosa àgil i participativa. Fer-ho tot com a pregunta-resposta pot ser interessant, però també pot portar més temps (v. paràgraf següent).

Respecte el temps disponible uffff. Jo he fet alguna xerrada introductòria al PL i els estàndards oberts i només fent un xic d'història i quatre nocions bàsiques ja te'n vas als 30-40 min. Potser sóc jo que em pujo a la parra i no en sé baixar, però em sembla molt justet. I si la gent s'anima i comença a tirar preguntes interessants, que seria lo seu, encara més justet.

salut!
^dj