Re: Actualització a Squeeze

El vie, 18-02-2011 a las 12:27 +0100, Daniel Elias escribió:
> Què faig? Em tiro a la piscina i actualitzo? La piscina està gelada i em
> fotré un bon pinyac?
>
> Ara seriosament, he imprés el missal del Capítol 4 - Actualitzacions des
> de versions anteriors, i el missalet del 5 - Problemes(¿?) a tenir en
> compte a Squeeze, m'ho estic llegint i els pocs pels que em queden se
> m'estan posant de punta. Algú que hagi passat victoriosament el tràngol
> em pot ajudar?
>
> --
> Daniel Elias
>
> Usuari de Linux nº 461584

 Hola Daniel:

Jo vaig fer l'uprade, un dia desprès de que sortis Squeeze, a un desktop
amb Lenny en Gnome, un Pentium IV amb 256 MB de RAM i una NVidia GeForce
5200, i em vaig trobar amb dos petits problèmes:

- El Network Manager no gestionava el eth0, que era la meva connexió a
la xarxa. Tenia connexió a Internet per a 'apt-get' i els navegadors,
per exemple, però no a Evolution (que sembla que només feia cas al
Network Manager). Es va resoldre treient el Network Manager (primer vaig
mirar de canviar altres coses, però no va haver-hi manera fins que no ho
vaig treure).

- Arrencant amb el nou kernel no hi havia X. Es va resoldre amb aixó:

   # aptitude update
   # aptitude install module-assistant nvidia-kernel-common
build-essential
   # m-a clean nvidia-kernel-source
   # m-a purge nvidia-kernel-source
   # m-a prepare
   # aptitude install nvidia-kernel-source/squeeze
   # m-a a-i nvidia-kernel-source
   # aptitude -t squeeze install nvidia-glx nvidia-libvdpau1
nvidia-settings nvidia-libvdpau1-ia32 nvidia-glx-ia32

He vist que a la meva configuració anava una mica més lleuger en Lenny
del que va en Squeeze ara, però no em queixo.

Salut i sort

Vicen