Re: Pulse Audio es mor, i arrastra amb el que pille

El dj 06 de 08 de 2009 a les 12:41 +0200, en/na Ernest Adrogué va
escriure:
> 4/08/09 @ 11:00 (+0200), thus spake Pau Climent i Pérez:

> Concretament això no, però sí que he tingut bastants problemes amb el
> pulseaudio, el gnome-panel, nautilus, salva-pantalles, etc. això
> amb 'testing'.

A mi el pulseaudio em donava problemes amb les reproduccions de flash
tipus youtube i programes com l'amarok. Sembla que un acaparava els
recursos i no deixava que l'altre s'engegués... Un rollo que em feia
reinicialitzar el pulse cada cop... Ara sembla que això ja està
parcialment arreglat, tot i que l'altre dia em va tornar a petar, però
com a mínim no d'entrada

I també he tingut problemes amb el nautilus (no llegeix bé la carpeta de
la paperera), amb el pidgin (petava, però s'ha solucionat fa uns dies,
amb l'actualització)... M'ha sorprès una mica una mica la quantitat de
problemes de la testing (fa anys que no la usava, només tenia una
estable a la feina i una ubuntu als 2 equips de casa).

També tinc l'actualització a KDE4 congelada per problemes de
dependències... No és un problema perquè faig servir Gnome i perquè, em
penso, la KDE3 continua funcionant... Això us passa a tots els de
testing? (em penso que es pot actualitzar el nucli del KDE, però llavors
et demana desinstal·lar alguns dels programes auxiliars que no han
entrat a la versió 4 a testing).

Salut!

Joan

--
Joan Cervan

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de ser
útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no val la
pena viure'l"
A. Camus

i pels que teniu fe:
"Déu no és la Veritat, la Veritat és Déu"
Gandhi