Re: virtualbox

El Dissabte 14 Març 2009 01:58:50 rpb va escriure:
> Des de ja fa un temps, cada cop que s'actualitza Virtualbox (Debian
> testing), deixa de funcionar, amb el següent error:
>
> [...]
>
> Algú més s'hi troba?

Servidor, sembla que les actualitzacions del mòdul del nucli queden congelades
un temps abans de pujar però la de l'aplicació puja de seguida, amb la qual
cosa et quedes una temporada sense poder-lo fer servir o havent d'anar a
recompilar o baixar-lo de sid.

La forma de vigilar-ho manualment és comprovar que la versió del mòdul
(versió-kernel+versió-vbox) quadri amb la del propi VBox. Mentrestant, paquet
congelat.

M'imagino que el BTS es posarà calentet un altre cop... #519394 de moment.

--
Atentament,

Eloi Notario.