Re: Instal·lar Opera

On Monday 14 May 2007 11:06:10 Xablab wrote:
> bon dia,
>
> intentant instal·lar el plugin de flash per a debian etch amd64 vaig
> intentar instal·lar l'opera, perquè algú va dir que estava empaquetat
> amb aquest plug....
>
> he anat a automàtix, i per a debian etch amd64 no em sembla que hi sigui

En ubuntu, l'automatix aquest està acusat de trencar les actualitzacions del
sistema, perquè marraneja el sistema de paquets amb els seus
repositoris "peculiars" i demés. En debian no sé si hi és, però jo
t'aconsello fermament que NO l'utilitzis.

Abans d'instal·lar l'Opera, pensa't bé si realment necessites alguna
funcionalitat específica d'aquest navegador privatiu, perquè la veritat és
que jo per exemple no trobo a falter res que no em puguin oferir Konqueror o
firefox els quals, a més, són lliures. Diuen que opera és més ràpid, però he
observat que això depèn força del sistema i òbviament de la connexió a
internet, per la qual cosa... val la pena tot aquest esforç?

Orestes