Re: descarregar desde ordinador a reproductor mp3

En/na Kapde ha escrit:
No trobeu que això depèn altament del tipus de reproductor?

Salutacions.

On 2/5/06, *Pau Rul·lan Ferragut* <pau@correu.zigazaga.net <mailto:pau@correu.zigazaga.net>> wrote:

    On Sat, Feb 04, 2006 at 10:07:35PM +0100, Joan Alfonso wrote:

    >Teniu idea de com puc importar música arxivada en mp3 al
    ordinador cap un
    >reproductor mp3?

    en enxufar el trasto tira un dmesg i llegeix a quin dispositiu ha
    quedat
    enllaçat (per exemple, sda1). Després fes el que et diuen als altres
    correus: intenta montar-lo.

    --

    if self.share
            self.be <http://self.be>