Re: Wifi + linux

A Dimarts 14 Juny 2005 16:08, Pablo Braulio va escriure:

> Jo encara l'estic gastan. L'unic problema que veig es que si arranques el
> sistema amb la tarja ficá el kde va molt lent.
> La solució va ser no ficarla fins que el sistema no estigue totalment
> arrancat.
> Ara estic calfan-me el cap per aconseguir que fasi l'encriptació wep.
Jo tinc un ordinador sense monitor, que el controlo des d'un altre amb ssh,
que va amb una C54Ri, amb els driver rt2500 de serialmonkey,ara fa 10 dies que
va nit i dia, i no s'ha penjat ni una vegada. Cosa que amb els driver de la
casa no pasava, des de que els han obert van força correctes. Utilitzen clau
wep.
/etc/network/interfaces:
*******************
auto lo ra0
iface ra0 inet static
        address 192.168.1.4
        netmask 255.255.255.0
        network 192.168.1.0
        broadcast 192.168.1.255
        gateway 192.168.1.1
        up iwconfig ra0 essid Lleres && iwconfig ra0 key restricted
CCD1D4AF1BF76692A787XXXXXX
Sort.

Xarx

(Fa pocs dies en sortit les fonts empaquetades per Debian al repositori de
Etch, rt2500*)

--
Això funciona amb Linux  (Usuari enregistrat n. 92028)
Debian Etch