Re: [No APM support in kerne] en un HP Netserver LH3

Hola,
anire per parts...
1.- com li poses Penelope a un equip?! Pobre màquina! :-)
2.- Fa temps que vaig llegir a una llista del nucli o en algun lloc
que no es poden utilitzar APM i ACPI al mateix temps. O una cosa o
l'altre.  O sigui, mira de buscar una alternativa o un howto de acpi
que posar el equip/dispositius en suspend es pot fer via ACPI.
3.- Bon nadal.

Salutacions,

Jordi.

--
Your eyes are weary from staring at the CRT. You feel sleepy. Notice
how restful it is to watch the cursor blink. Close your eyes. The