Re: alguna persona ha provat php4_oracle?

Doncs jo diria que el binari no el porta. L'he compilat sempre justament per això mateix. Si el compiles va de conya.

Jo he treballat molt amb instalacions d'aquest estil,

Has d'utilitzar el mòdul --with-oci8=/path/oracle --enable-sigchild
durant la compilació de PHP. Diria que amb el mòdul binari ja el
porta. Tot i així no el recomanaria. Sempre millor compilar el PHP tu
mateix.

Saluts.

Jordi

On Fri, 26 Nov 2004 11:48:00 +0100, Salvador Rueda