Re: Jo sóc d'Alacant! "Alicante: Núvols dispersos"

 --- Albert Mora <jarashi@telefonica.net> escribió:

> traduïble)
> concretes (oceà
> originals són els noms
> original. Què fem en
>
> Jo crec que el criteri més intel·ligent seria
> mantenir TOTS els noms en
> la seva llengua original (Alacant, New York, Cuenca
> o Deutschland).
> Això, addicionalment, facilitaria la traducció:
> només hi hauria una
> única llista de noms a Debian...
>
> Crec que si volem que se'ns respectin els Alacants,
> Girones o Lleides
> nosaltres hem de respectar les versions pròpies en
> [...]

  Estric d'acord en deixar els noms originals, potser,
a excepció dels que tinguin _lletres_no_llatines_.

  Pel que dius que potser se'ns respecti: Vas molt
equivocat!! Quan s'empra la traducció d'un toponim que
en l'arrel no estaba en l'idioma que li correspon
aquesta traducció és del tot incorrecta. Tingueu
present que fins on jo sé no els han traduït, en
anglès en diuen Alicante, Gerona i Lerida. El qual ho
trobo molt malament.

  Com a nota deixaré dit que els no castellans -i
alguns castellans, pocs- amb els que he parlat del
tema són partidaris de corregir aquest _fet_.

  I qué hi podem dir? Ja t'ho diré.

  Atentament
  Toni

=====
Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
    Debian en català: http://www.debian.org/international/Catalan/
    KDE en català: http://ca.i18n.kde.org/
    T.P: http://www2.iro.umontreal.ca/~pinard/po/registry.cgi?team=ca