Re: Mozilla/Firefox mes lent que konkeror?

No vull passar-me del tot a konkeror perquè, per exemple, em dona problemes
amb la web de la caixa (no aconsegueixo entrar amb la versió actual de
testing, encara que antigament ho havia fet, tampoc hi ha el pluggin de
java (em sembla que no es pot posar) ni he posar el del flash, que al
mozilla es posa amb un paquet .deb). Total, ara tinc els dos navegadors
oberts, el que em toca la moral perquè he d'anar canviant i alguna
vegada, amb openoffice i altres mandangues la cosa comença a anar
justeta...)

Konqueror suporta java perfectament. Només cal indicar-li la ruta a la màquina virtual.

Orestes.