Re: Suport Debian/Linux per a moviments socials?

el 15 May 2003 19:27:28 +0200
en/na Quim Gil <qgil@lawebespiral.org> va dir:

> Pregunta: sabeu de col·lectius debianers (o linuxers en general) que
> facin això o estiguessin interessats en fer coses així?

a bcn, hi ha la gent del kernelpanic (http://www.sindominio.net/kernelpanic) que han fet algunes exhibicions públiques de debian (et al) a diferents places barcelonines. No sé si estarien interessats, però que jo sàpiga, tothom qui els hi ha portat una màquina i ho ha volgut ha sortit amb la debian sota el braç. També fan cursos (més o menys periòdics) per a qui vulgui anar-hi.
No puc parlar per ells, però potser hi estan interessats (tot i que a la que portes unes quantes instal·lacions, també acaba fent mandra..)

> No sé si ja existeix (a vegades el problema és de simple comunicació),
> però estaria bé convocar sessions periòdiques tipus Linux-guateque on
> gent d'aquests col·lectius puguin venir amb la torre o el portàtil sota
> el braç i anar fent conversions.

home, és una bona idea. ja has conseguit col·lectius que es vulguin debianitzar?

jo em reuneixo amb un col·lectiu a un local a bcn, l'Espai Obert (pel poble sec), on hi ha un parell de màquines d'accés públic per navegar. A una li vam posar debian fa poc i l'altra té els dies comptats. l'espai està prou bé, i potser s'hi podria fer el Linux-guateque..... jo, si és passat els exàmens, m'hi apunto.

> Estem provant de muntar un espai de confluència d'aquest i altres temes
> per a les organitzacions activistes - http://sostenibles.net - i podríem
> col·laborar en l'organització i difusió d'accions com aquestes.

ja me'l miraré.

salutacions.

pau.