problemes amb el so

Hola amics!
Desprès de molts intents estic treballant amb Debian Woody i tot funciona bé
excepte la targeta de so. No puc fer-la funcionar. Quan utilitze sndconfig
diu que farà un so de prova i res :apareix un missatge d'error que diu que
ha fallat l'intent de configuració automàtica que la configure manualment i
ahí estic. El sndconfig reconeix una targeta C-Media CM8738 però no pot
fer-la funcionar. La targeta és una Hercules Gamesurround Muse PnP i si que
la reconeixien els programes de configuració de Red Hat i Mandrake. Em podeu
ajudar? He instal·lat els mòduls alsa però possiblement em falta alguna
cosa. Gràcies per tot.