Getting Debian

Selamlar,

www.debian.org/distrib güncellendi.

Ancak Getting Debian olan başlığı ben Debian'ı Edinme olarak çevirmiştim.
Şimdi bu adrese girdiğinizde başlık öyle geliyor. Ancak üst menüde Dağıtım olarak hazırlanan gif dosyasının orjinali de Getting Debian. Yani onu da değiştirmek gerekli. Debian'ı Edinme benim kulağıma çok hoş gelmiyor, gif'i o şekilde değiştirirsek göze de hoş gelmeyecek herhalde. Bu gif olayını da göz önünde tutarak yeni öneriler var mı Getting Debian için?