Re: [RFR] revizare debconf ale aplica mdadm, mgetty minissdpd

On Tue, 2023-03-07 at 11:31 +0000, Remus-Gabriel Chelu wrote:
> Salut,
>
> acestea sunt fișierele pe care le-am pregătit pentru azi.
>
> O zi bună, pentru toți
> Remus-Gabriel

Salutări, vin cu câteva mici sugestii pentru „mdadm”.

"Trebuie «mdadm» să efectueze verificări lunare de redundanță ale
ansamblurilor de discuri-multiple „MD” (Multi-Disk)?"
→ aș formula așa: „Ar trebui ca ...” sau „Trebuie ca ...”

"necesită mult resurse, ...”
→ „necesită multe resurse”

"Trebuie să verifice «mdadm» o dată pe zi pentru ansambluri de discuri
multiple degradate?"
→ ar trebui formulat în același fel ca în prima expresie pe care am
menționat-o.

Succes în continuare. Daniel