Re: [diacritice] Re: Calitatea localizării

On 21-01-2008, at 02h 05'07", Eddy Petrișor wrote about "Re: [diacritice] Re: Calitatea localizării"

> Apropos, ce e cu *** testare, testare ***? Am testat, acu e ok. Se poate face cumva mai elegant treaba asta?
>
> http://www.debian.org/international/Romanian.ro

Apare numai la versiunea românească. Așa a vrut Andrei să facă, nu
știu cît mai are de gînd să o țină acolo. Eu preferam să trecem totul
la UTF-8 bun (e.g. cu codițe). Nu știu ce rost a avut efortul de a
trece de la ISO8859-2 la UTF-8 păstrînd sedilele...

Aș putea posta un link de unde se poate descărca fișierul EUupdate.EXE
pentru window. Cei de la microsoft îl dau numai celor cu windows cu
licență...

Mugurel