Re: l10n-bot codul curent de pe tmlug.ro

> Nu e bine „reparată"

> trebuie să fie
>
> (adică fără „/" la final.

te înşeli, citeşte documentaţia de la w3c.

> cu chestiile de care zic eu, va respecta

dacă nu pui " /" la tagurile singulare, degeaba. :-)
dacă vrei să-ţi iasă ce vrei să faci începe de la l10n-bot, acolo e cuiul,
după aia te bagi în index.php şi la final pseudo-urls.html.
La ultimele două trebuie adăugat un fişier comun css ca să separi aspectul
de conţinut.

Îţi spun toate astea pentru că eu am mai început de câteva ori să-l modific
dar ar trebui rescris de la cap la coadă. De fiecare dată am ajuns la concluzia
asta şi am renunţat, am văzut că nu interesează pe nimeni.

Idea lui Tim e excelentă, nu ştiu dacă e sau nu inspirată de la robotul de la
www.iro.umontreal.ca, dar din păcate a fost implementată să funcţioneze imediat
fără să aibe în vedere decât parţial perspectiva, şi merge. :-)
Ăsta e motivul pentru care e destul de dificil să-l modifici fără să produci
o nouă complicaţie.

> Da, probabil
Ia pachetul de pe site de la Tim, sau îţi trimit eu ce am. Şi eventual vorbeşte
cu Dan să-ţi spună ce patch a aplicat.

Baftă.