Re: Romanian sarge announcement translation

On  6-06-2005, at 19h 42'38", Dan Damian wrote about "Re: Romanian sarge announcement translation"
> Salut Mugurel,
>
> L-am pus deja in wml (vezi attachment), insa nu l-am testat sa vad daca
> tag-urile is OK, deci daca se build-ui. Daca poti testa tu, ar fi super
> avand in vedere timpul scurt. Daca nu, am inceput deja sa bag cate un
> ochi in webwml...

I-am dat make si merge.

> Hmm, n-am idee cum trebuie sa-l conving pe evolution sa nu minta despre
> encoding...

Nu e nici o problema. Am recuperat fisierul.

> Multzam ca te ocupi de asta :)

Cu placere. Problema este ca fisierul 20050606.wml nu exista in
structura cvs deci nu prea stiu unde sa-l pun...

O sa sap acum poate gasesc vreun anunt pe debian-www pe care l-am
scapat...

Mugurel