Re: Hierarchia tłumaczeń strony WWW

On Wed, Jul 02, 2003 at 08:31:33PM +0200, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
> Ale przesunięć nie wyeliminujesz, bo zawsze po polskiemu jest nieco inaczej.
Wiem, że całkowicie ich nie wyeliminujemy, ale trzeba zrobić wszystko by
jednak były one jak najmniejsze. Co innego gdy na dokumencie liczącym
500 linii jest przesunięcie rzędu 10-20, a co innego gdy 50-100.
Gdy diff oznajmia mi, że poprawka nastapiła w linii 125 to chcę
wiedzieć, że jest to około tej linii, a około to rozumiem do wysokości
ekranu, bo wtedy jest to jeszcze łatwe do wychwycenia, bo jakby nie
patrzeć wiem mniej więcej czego szukam. Gdy jest to w obrębie 4-5
ekranów od miejsca gdzie w edytorze przeskakuję to już nie jest takie
miłe, bo muszę "pejdżdałnować" Bóg jeden wie ile razy.

> Ale dobrze, postaram się nie modyfikować tego.
Osobiście będę Ci bardzo wdzięczny, bo pozwoli mi to zaoszczędzić sporo
czasu.

pozdr,
fEnIo
--
      _     Bartosz Feński aka fEnIo | mailto:fenio@o2.pl | pgp:0x13fefc40
    _|_|_    32-050 Skawina - Głowackiego 3/15 - w. małopolskie - Polska