From: behrad eslami <behrad_es@yahoo.com>
To: "debian-l10n-persian@lists.debian.org" <debian-l10n-persian@lists.debian.org>
Sent: Wednesday, September 28, 2011 10:49 AM
Subject: Debian persian wiki

سلام

دوستان یک ویکی برای دبیان فارسی آوردم بالا. تصمیم گرفتم خودم آروم آروم روش کار کنم
http://debian.ir/wiki

اولین موضوع اینکه دوستانی که همکاری می کنند حتما یک کاربر داخلش بسازند تا کار را شروع کنیم
در اولین مرحله فکر میکنم باید به جمع بندی برسیم که چه بخش هایی برای این ویکی لازم هست
لطفا پیشنهادات خودتون را مطرح کنید تا صفحات مورد نظر ساخته بشه

پیشنهادات اولیه من:

صفحه اول:
فرهنگ لغات
پروژه ها