Re: D-I Manual -- Status update / Last call to update translations

On Sunday 20 February 2005 16:39, Peter Vandenabeele wrote:
> Mag ik hieruit afleiden dat grotere updates in de Nederlandse vertaling
> van de Sarge Installation manual pas later uitgevoerd zullen worden ?

Nee, dit heeft niets met voortgang van vertaling te maken.

> Is de oorzaak hiervoor dat we met de Nederlandse vertaling nog maar op
> 26% zitten [0] terwijl de talen en cs es ja pt_BR dicht bij 100 %
> zitten ?

Klopt.

> Zou het niet zinvol zijn om ook "German" en "French" mee te pakken ?

Frans _wordt_ meegenomen. Duits (en Russisch) is afhankelijk van de vraag
of er nog ruimte op de eerste CD beschikbaar is c.q. vrij te maken is.
Zie onderstaande para uit mijn  oorsprinkelijke mail.

! This means that all translations that want to be included on the CDs
! should be up to date at that time. The following languages will in
! principle be included: en cs es fr ja pt_BR.
                                  ^^
! Possibly de and ru will be added to that list (if space allows).
           ^^