Re: cacti 0.8.7g-2.1: Please update debconf PO translation for the package cacti

Badakit debian-eko gauzak alde batetara ditudala baina behintzat
funtzionamendua argitzen saiatuko.

Kasu honetan "Please send the updated file as a wishlist bug against
the package." ipintzen duenez egin beharrekoa paketearen bidez
errore-txosten bat ireki beharko litzateke.

Horretarako debian-ek badu programa bat (Reportbug) baina sistemako
sources.list-a debian-eko izan behar dira, hau da ezin da ubuntu
batetik egin, badaezpada esaten dut ez dakidanez zein sistema
erabiltzen dudan.

reportbug programaren erabilpena erraza da baina arazorik baduzu
galdetu lasai...

Gauza bat txostena irekitzen saiatzen bazara errore mota wishlist izan
behar da eta l10n eta patch etiketak ipini behar zaizkio, horrela
errazagoa bait da kudeatzeko, laguntza behar izanez gero esan eta
egingo dugu bien artean (bai birtualki edo geratzen behar balitz) nahi
baduzu.

ala...

ander goñi<agonirena@gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2011eko
ekaren 20a 12:59):