Zadost o souhlas

Dobrý den,

dovolte mi, abych Vás požádal o Váš souhlas se zasíláním obchodních sdělení z oblasti vzdělávání a osobního rozvoje.
Jde o manažerské vzdělávání, jazykové vzdělávání, motivační nahrávky a pod.

Předpokládaná četnost je 1 - 2 x za měsíc.
Kdykoliv se rozhodnete, že již další obchodní sdělení nechcete dostávat, budete mít možnost se odhlásit.

Svůj souhlas můžete vyjádřit kliknutím na tento odkaz:
ANO - souhlasim se zasílánim na můj e-mail.

Svůj nesouhlas můžete vyjádřit kliknutím na tento odkaz:NE - nesouhlasim se zasílanim na můj e-mail.

Děkuji za chvilku Vaší trpělivosti a přeji Vám hezký den.

S pozdravem

Zdeněk Votoček
ředitel TAXUS International, s.r.o.
Letecká 22